Sunday 20 October 2013

impianku - part 3

20/10/2013 - satu tarikh yg paling best....kenapa? haa....bermulalah alkisah pertemuanku dgn Raja K-pop Malaysia dan Ratu Etnik Malaysia....iaitu Dior dan kak Noraniza Idris....hari ni merupakan pertemuan ketiga antara saya dgn Dior dan pertemuan pertama antara saya dgn kak Ani....
Oklah...xnak berceloteh panjang saya terus pd cerita bagaimana pertemuan terjadi....selepas habis kelas di OUM terus ke Plaza Pelangi.....sampai je mata saya terus meliar mencari kelibat Dior....namun belum kelihatan....hurmm..lain yg dicari lain pulak yg ternampak..iaitu kelibat kak Noraniza Idris sedang duduk berbincang ttg kerja....dah beberapa minit  duduk dpn stage yg grand barulah ternampak kelibat Dior....apa lagi..terus serbu dan bagi salam kat Dior.....dgn adanya Samsung Galaxi Tab ditgn saya..mulalah jari jemari saya menjlnkan tugasnya iaitu snap n snap n snap......sekitar jam 1.45 / 2 pm Dior memulakan persembahan dgn menyampaikan 3 buah lagu iaitu Gangnam Style, Mujogon dan Sampai Ke Lantai......citer ttg lagu Sampai Ke Lantai ni.....ada citernya....begini : Dior telah mengundang 5 org peserta utk menjadi penari latarnya.....salah seorangnya ialah saya......hadiah yg saya dpt haa...klu nak tau bolehlah  tgk pic kat instagram saya iaitu @tati1604 atau di facebook saya Atie M Salleh.....hadiah tu telah disampaikan sendiri oleh Dior...
hurmmmm....nampaknya citer ni xpanjang sgt.....so sebelum saya menutup tirai citer ni....ingin saya mengucapkan terima kasih kepada Dior kerana sudi mengundang saya dan melayan kerenah saya yg gedik dan bayak songeh ni....hehehee.....xlupa juga pada kak Ani kerana sudi bergambar....pertemuan ini xakan saya lupa selama-lamanya......:)

"TERIMA KASIH DAUN KELADI,
INSYAALLAH ADA REZEKI KITA BERTEMU LAGI :)"

Sekian.....assalamualaikum n selamat malam :)

No comments:

Post a Comment