Wednesday 14 March 2012

impianku

Setiap insan pasti mempunyai impian masing2. Begitu juga dgn aku. Nak tau apa dia? Haaaaa...jom baca cerita selanjutnya. Puncanya dr laman sosial myspace yg pertama aku buat pada thn 2008...adalah dlm 30 orang kawan dan dua orang daripadanya merupakan artis terkenal. Entah macam mana aku buka salah satu profile artis ni..wah..ada facebook juga artis ni...lalu pada tahun 2009 aku pun buat lagi satu akaun iaitu facebook lalu add 2 orang artis ni dan juga kwn2 yang lain hingga sekarang. Pada mulanya aku ingat artis ni berbangsa cina rupa2nya melayu. Kami pun mula berkenalan. Bila dah 3 tahun berkenalan dan berkawan, aku mula suka padanya. Nak jadikan citer pada suatu malam aku mimpi bertemu dgn artis ni. Aku berharap sangat2 agar suatu hari nanti aku akan bertentang mata dengannya. Kalau nak tau siapa artis ni... itulah dia Mohd Shahril Shaari atau nama glamour beliau ialah Dior..Bila aku citer pada dia tentang mimpi aku kat dia, dia nak sgt2 jumpa dgn aku tapi mcm2 alasan aku beri..Nasib baik Dior ni jenis yg memahami...Itu yng buat aku syg sgt2 kat dia....Suatu hari aku dh pecah rekod...Alhamdulillah tanggal 29/9/2011 aku bertekad utk ke KL dan akhirnya mimpi aku utk berjumpa dengan Dior jadi kenyataan. Aku berasa sungguh gembira xterkata. Aku berterima kasih pada Dior dan BabyNurul Ain yg telah bersusah payah menjemput aku ke majlis harijadi Dior...Aku tak akan lupa saat2 indah ni sampai keakhir hayatku. Semoga berjumpa lagi ya. :)

No comments:

Post a Comment