Friday 16 March 2012

aktiviti seharian dirumah

assalamualaikum & annyonghasaeo,
drp sehari ke sehari nak update blog ni ta p xberkesempatan sbb bizi dgn buat assignment...so sekarang dah ada peluang apa lagi...jari jemari terus menjalankan tugasnya...haaa..ari ni aku akan cerita ttg apa yg aku lakukan setiap hari dirumah dr pagi sampailah aku tidur...almaklumlah..aku ni xkeje so dok diam2 jelah kat rumah...setiap hari aku akan bgn pada pukul 7.30 pagi .Bgn je pagi2  switch on laptop dan online kat facebook  serta twitter...balas komen kwn2 dan juga main farmville.Pukul 8.30 pagi / 9 pagi aku akan turun kebawah dan mandikan mak aku..maklumalah mak aku dah uzur dan hampir semua kerja dah boleh buat sendiri..hanya aku yg dia harapkan.Kdg2 klu dah setiap hari camtu stress juga aku dibuatnya.Selepas tu aku akan bersarapan pagi bersama-sama sambil menonton tv.selepas tu aku akan basuh pinggan dan masukkan baju yg kotor kedalam mesin basuh...klu maid dtg kerumah hurmm jwbnya aku xbuat semua tu..dia yg akan buatkan...lebih kurang dr jam 11 pagi aku akan tercongok dpn laptop sampailah waktu tidur..Tapi lain pulak pada hari Ahad sbb  waktu tu aku akan ke OUM utk menghadiri kuliah.Begitulah serba sedikit ttg roda kehidupanku yg berputar setiap hari..ada masa aku kat bawah ada masa aku kat atas..

No comments:

Post a Comment