Thursday 7 August 2014

perubahan aktiviti harianku

Sejak ketiadaan ayah kesayanganku yang telah kembali kerahmatullah pada 27 Julai 2014 = 29 Ramadhan 1435 hijrah kehidupanku dan aktiviti seharianku telah berubah. Ianya tidak seperti dahulu lagi. Kini aku pula yang menjaga ibuku yang semakin uzur. Ini menyebabkan banyak aktivitiku terutama berfacebook dan bertwitter dan berinstagram semakin bekurangan. Waktu tidur ku jugak berubah dulu tidur lewat pun tak kisah tapi sekarang aku tidur awal sekitar jam 9 mlm. Diwaktu siang aku ligat membuat keje2 rumah.

Jadi pada teman2 facebook yg aku sayangi, maaf diriku ini sekiranya jarang ternampak pos2 dari ku di facebook atau twitter ya. Untuk artis kesayanganku Dior, ku tak pasti sama ada diri ini dapat bertemu denganmu atau tidak seandainya dirimu ada membuat persembahan di Johor Bahru terutama di Plaza Pelangi. Namun diri ini tetap memberi sokongan untukmu.
Hurmm....pendek pulak citerku kali ni....xpe kalau ada yang panjang  akanku citer lagi... :)

2 comments:

  1. Salam takziah kak atie..
    Harap akk bersabar dengan dugaan...In sha allah semuanya ada yang terbaik untuk akk..

    ReplyDelete
  2. Salam my dearest Atie. I fully understood your situation now.i feel so sorry to you,but just remember, everything happened fr reason.syurga dibawah telapak kaki ibu,ur mother 1st. u'll b rewarded greatly fr ur kindness.if God's will,we will meet again.

    Dior

    ReplyDelete